last day with my demuk's :s

okay.17/11 kn last day aku kat kl. ttbe, si demuk yang tak brapa nk kurus tuh dtg rumah aku ptg tu ajak kluar kjap. kjap je tahu. aku pun yang baru blik dri rematch aritu mls la nk bersiap balik kan. pkai jela apa yang dh terpakai. hee. ingt kan nk kluar lpak2 mkn askem je. tetgk. hamik kau.! bawak aku mkn pizza hut. padahal, time balik dri rematch tu aku dah siap masak n mkn dgn family aku. patuh bole pulak dia ajak mkn. padahal tak sampai 10 mnt aku hbis mkn dia dah dtg amk aku. yang peliknya aku bole pulak ikut je dia nk pergi mkn.sbb time tuh ttbe aku rasa prut aku kosong weyh. mknan yang aku duk lahap dgn family aku tuh aku tinggal kat rumah la kot kan. LOL.!  so, aku decide biar si demuk je yang order. sbb dia yang nk blnje mkn. haha. aku tukang mkn je. ngeh ngeh ngeh.

demuk momok :P

 muka excited dpt askem 0.0

super supreme (:

 cheese baked meatball! yummy :d

 errr. sory saya mmg kuat makan :l

malu sbb dah gebu gila. :D


hmm. then lpas dah mkn knyang semua.. demuk trus hantar balik. taaaaaaaaaaaaapii! jap jap. last day jumpa kan. so dia bagi hadiah laaa. wee.hehehe. sebenarnya.. aku ni plik skit. kulit aku mahal. KONONNYA la. aku mmg  ALLERGIC  dgn rantai rantai ni. bole pakai. tapi kena  EMAS  yang original aje tau. yang lain lain tuh mmg aku punya kulit akan jadi gatal gila laa bila pakai. gelang dgn jam pun sama. haha. kalau nk tgk aku pkai jam pun, mmg jam tuh aku pkai kjap je. kalau pkai lama.. mmg aku mcm cacing kepanasan la lpas tuh. haha.tuh yang mmg aku jarang pakai jam. so si demuk ni just bg rantai tali. oky la kot? harap2 tade la gatal. btw, thnx demuk bg rantai yang ada muka kita dua. n tarikh kita kenal dulu2. ngeh ngeh ngeh. awak mmg terbaikk :D


p/s: tu lahh. aku dgn demuk ni kalau gaduh teruk teruk sampai nk bunuh bunuh pun mesti akan baik balik. hahah. awak kawan kita yang paling kite sayang. mmg hidup kita akan terkapai kapai la kalau awak tade. sayang awak demuk :D

THE END.


1 comment:

Anonymous said...

tade benda lain yg istimewa dalam dunia ni selain orang yg kita sayang.thnx :')