azam terbantut tak jadi kontot? HAHA

haihh, blum apa apa azam aku dah terbantut? acane uh? ngee. mana tak nya, bgun pagi2 tgk kat luar hujan lebat. mmg terlebih rjin sgt la kan nk bgun. mmg liat lentok la kan. tapi paksa kan jugak diri ni mandi smyng dan bersiap utk ke klas..haha.time otw g klas ttbe abh text,

abah : boring kena pergi kerja..

cbs : boring lagi kena g class

abah : haha. jom renaz steamboat?

cbs : tutup la. hujan. dah banjir haha.

lpas tuh sampai je klas mmg lambat la. confirm2 la kan. muka kami mmg muka lambat setiap sem. bukan nk lambat. tapi TAK SENGAJA :P hujan kan. al maklum laa.. tapi yang peliknya klas tuh mmg dah pnuh. tapi gelap. aekon dah psng lampu takan tak reti nk pasang? takan semua dlm mud tdo? ke semua boikot tanak blaja? hehe. lpas aku soal siasat semua org (cerita gebang, padahal tnya kat wan je haha) rupanya, lampu ada prob. ouhhhh. haha. then trus la text abah.

cbs : first class dah tade lampu. mcm mana nk bina azam baru nih?

abah : azam baru ''PELITA HATIKU MENYINARI MELAMPAUI JANGKAUAN LAMPU KALIMANTANG'' hahahaha, poyoo.

hadoiii -.-' terus kena semngat balik. ngeee. yang lawaknya. time tga lecture tuh, bole pulak mambang lampu dtg, "haihh la mambang, kau main lampu yaa?" hahaha. 

tade apa pun nk bebel. so, tgk jela muka excited kami setelah HABIS klas first day. :)

 ini mu NISA. 
terasa mcm saya ni dah tinggi skit laa :P
 ni mu WAN & mu NISA
rupanya, mmg saya MASIH LAGI PENDEQ KEMENTOT :(

semua muka kebuluruan nk g orange amik mknan. haha.

kami nk balik. bye bye :D

p/s: mu ASMA tade sbb dia yang tngkap gamba.dia cat malu malu. tu yang tade gamba. btw, saya tak tahu la knapa jodoh saya selalu dgn orang yang tinggi aje. semua kawan saya mesti tinggi2. tapi saya jela yang paling comel dan gebu, teeeeeeeet! hahahaha. hadoi -.-'' *perasan jap :P


THE END.





No comments: