kalau semua pemurah gemuk la sayaa. *sighs, padahal mmg dah gmuk! ,


hari khamis haritu cuti. memula plan nk kluar dgn member2 lamo la kan. katanya nk ajak lpak kul 3. lpas tu yang demuk ni paper final dia patutnya habis pkul 12. ntah apa hebat sgt dia. dah la pkul 9 strt. pkul 10.30 dah kluar. dah la jwb sejam stgh je. tu pun xam dtg lambat. tak paham la aku. mentang2 subject bi dah dpt a++, bole pulak paper lain jwb main2.  ish, kluar2 je dari dwan xam trus dia duk msg aku tman dia jap b4 aku kuar dgn mmber lama. tapi kereta dia tade. grr. slmt babah bagi aku kereta. ngee. so amik la dia kat rumah. then lpak ts. tman dia shopping. maklum la. baru dpt mara OKB bhai. haha. dah la dia OKB (org kaya baru) yang aku pun OKB jgk. tapi orang KAYAP baru. heee. muflis, lpas tue aku yang bwk kereta. dah mcm driver la kan. choi. gram jee. poket dia tga tebal la katakan. kalau bwk kereta msti accident sbb bwk kete buntut sengit. duit bnyk sgt. haha. baru je pusing satu floor demuk ajak lpak mkn. ish, tanda tanda kegemukan sudah terserlah. dh la ajak mkn kat wendy's la pulak. haigoo.  mmg nk bdn aku mcm burger la kan.


tgk muka excited dpt mkn. lagi lagi org blnja. :P

lps je mkn , shopping2 sampai kering. hee sampai knyng jadi lapar balik. haha. tetgk diorg tak msg2. tak jadi kluar la kot. so apa lagi. mmg lagi lama la tawaf ts. haha. balik tu adik bebel bebel bebel. suruh tlg lpat kain. sbb dpt arahan dri mama a.k.a mam bosar. sbb mok (nenek) kat klntan nk mai. takan nk umah sepah2. tapi kalau mok tak dtg pun mmg kena. sbb kain dah bergunung gila . kalah gunung kk tau. hee. almaklum laa. kalau aku keje pagi mmg duk tangguh2 la buat semua tu. so mlm tu lpas mandi smyng semua aku lipat la kain sambil layan movie. tgah aku duk sdap lyn movie sambil lipat kain, tup tup abah dtg abh ckp. 'lpas lipat kain, kita gi makan BURGER KING' upah sbb anak anak abh rajin . aku pun 'haaa? serious?'..   kalau dpt upah mcm ni.hari hari kain yang dah lipat aku sanggup punggah balik. lipat balik. HAHAHAHA..lpas tuh jgn cakap la. laju gilo tgn aku duk melipat. jgn ckp tgk muvie. jeling pun tak. nk bgi cpt habis punya pasal. sampai terbayang2 burger dlm mulut. hahaha.



tgk muka dari excited tnggu mknan dgn muka dpt mknan. haha :DD
 (sorry selekeh, tgah mlm. tayah nk makeup2, tade sape nk pndng :b )

bayangkan satu hari dua kali mkn burger. dah la burger king ni mkn tgh mlm. haigoo. jahanam prut aku. mkin nk balik uitm ni. mkin ramai pulak yang pemurah nk blnja aku mkn. haha. tapi takesa la. nk blik uitm dah pun. kena puasa 6 bulan dari burger. almaklum la. arau kan 'mcm mcm ada' smpai tak terada semua ni. haha. apa lagi melantak la puas puas smntara kat kl nie ngee, aku dah gmuk so? ngeeeeeeee. yang penting masih sihat! btw, sory kalau saya selekeh. sbb masa mkn saya nk pasti kan perut saya buncit dgn cantik dari muka cantik (padahal mmg hduh. perasan cantik jap) LOL :DD

THE END.


No comments: