ada hikmah jadi peramah.

hm. tgk tajuk macam gaya aku ni peramah la pulak en? padahal tak pun oky? diorg tgk muka aku mesti akan ckp MUKA NAK CARI GADUH, MUKA BELAGAK, MUKA SOMBONG, MUKA MENGERIKAN.  dan macam macam lagi laa. kalau org yang ckp muka aku ni tak seperti senarai di atas mmg rabun gamaknya. so check dgn doktor ASAP oky? sebab awak dlm keadaan yang sgt kronik.! hahaha. aku dah ralit dah.  semua mesti sama je la pndgan diorg tntang muka aku . perangai aku lagi laa. subhanallah! hanya tuhan yang tahu bertapa teruk nya aku. ngeee. saya sgt ANNOYING! i'm serious :P oky berbalik pada tajuk, aku kan 'artis' kat subway?  so kena la ramah dgn semua customer. kan kan? bila ramah baru dorang rasa di hargai dan akan dtg lagi. yaa daakk? heee. aku rasa hari tu hari keberuntungan aku dan hari bertuah abg azhar (superb-visorrr) kot. ntah mcm mana time aku jge kaunter, bebudak tgv dtg beli time lunch hour laa.ttbe bebudak tgv tu duk soal siasat kat aku time nk byr..tnya pasal gaji laa.. then mkn free kee?..brapa basic la.. hape laa.  dah mcm aku ni manager duk tanyo bebagai. then aku soal la balik.  buat ramah laa. aku tnya korang dpt tgk wyng free ke?  satu soalan je. simple je tahu?. TIBA TIBA budah nadzirah (aku curi tgk kat name tag die xD ) bg aku voucher nk tgk wyng utk 2 org.  dia kata just tnjuk nnt dpt 2 tket free cte apa apa. aku pun excited laa. aku ckp thnx bnyk2 nnt aku2 blnja subway semua. ttbe dia bagi lagi. dpt lagi 1 voucher! peeekkhh! padahal baru je knal tu tau! ish ish ish. penangan ramah sgt jdi mcm ni laa. kebtulan time tu 31/10/2011 tu birthdy abg azhar. aku pun bagi la dia satu. biar dia tgk dgn awek dio.  kira gift dri aku la tu kan. heee. disebabkan aku ni dah lamo tak dating dgn adik aku kan, apa lagi. ngee.. dia la aku cari ajak teman tgk muvie. ngeee. then lepak2. kbye.




kami serupa dan bnyk persamaan tapi tak sama.  macam mana tue? peace :)

 ILOVEYOU AINA KHAL ! 

THE END.


No comments: