saya sudah pencen dari jadi artis.

waaaaa. sedihnya. 15/11/2011 last day aku berkhidmat di subway wangsa walk mall sebagai sandwich artist. time kerja tu bila ingt yang hari ni last day aku mcm nk ngis je. tak sanggup nk tinggal kan subway sbb mmg best la kje sana. dari dulu sampai skrng kje balik pun mmg best. sbb crew crew semua sempoi. ngee. balik tu. pkul 5 tepat tuh  mmg aku dah ready nk blah.*TIBE TIBE hamik kau. penjaga beg ada.aku nk amik beg tak bole. ikut kan hati nk blah je. sbb kunci kereta dlm poket. tpi duit, ic, kad atm dlm beg. nk amik purse je pun tak lpas.ntah mcm mana tgn aku bole terpanjang masa tuh. cpat pulak di tumbuh. haha. dpt jugak la amik. lpas tuh time nk kluar..haishh penjaga pintu  pulak ado nk punch out ada pulak tgn sotong duk tkan tkan cancel. haishh. aku yang kbtulan tak buat meal aku lagi aku buat la kan. bayangkan dgn memakai beg aku duk buat. mmg aku just buat salad plate la kan. amik meatball ltak lettuce. done. haha. penjaga sandwich pun ada tau. haisshh. time time tuh semua nk tukar posisi, gram je. aku ni dah mcm dlm pnjara. time tuh nervous ada sedih ada cuak ada takut ada rasa mcm nk kena bunuh pun hadoo. haha. yang dorang dah mula nk prank la kan. dah ready dah. jan siap dah ready nk hamik air sink yang kat bawah tuh. bau dia. subhanaallah! hanya Allah sahaja yang tahu. time tuh aku mmg dah mengelabah ayam la kan. gila kau. aku nak amik mama abah nk g bli barang nk balik arau, takan nk busuk2 mcm tuh kan. mmg aku bukan mcm cacing kepanasan dah masa tu. dah mcm cacing ada kurap dah. tak tentu arah. haha. smpai aku rasa nk pnjat je sandwich bar. kaunter. mmg dah ready. ntah mcm mana aku tgk 'fire wall' yang diorg buat tuh tnggal satu jaga jee. abg koriey. yang sufree jge mana ntah. aku dah glabah mmg tak perasan. yang jan dah menjerit2 time amik air tuh nk bagi aku tahu mcm mana busuknya. aku pun guna kekuatan yang ada dlm bdn ni. haaa. hamik kau. haaaiiiyaaak. haha. aku tolak pintu kuat gila babi. pintu tu terkena abg koriey punya kaki. dia dah meraung laa kan. aku peduli apa. mmg time tuh kena jugak selamat kan diri. sorry abg. tade niat. tapi terpaksa. kalau ada parut? errrr. tnggal jadi knngan ajo laa ye. lpas ni jgn nk prank prank org. mmg aku berjaya meloloskan diri la kan. aku punya takut sampai meal aku aku tnggal kan. lari jauh2 dah. last2, kak nani yang jln jauh2 hantar kan. hmm. terima kasih kak nani. (: aku mmg takan patah balik la kan. kot2 diorg keja aku. mampus. hee. aku main blah mcm tuh je. kurang ajo btul kan? ahaha. sorry la kwn kwn. tade niat. sumpah. kalau korang tak buat mcm tuh mmg aku akan proper ucap slmt tinggal. ngeee. okay la. tuje kot. apa apa pun kepada crew yang masih berjuang di situ teruskan la yaa? insya'Allah, saya akan turun balik bantu bulan april time cuti sem nnt. hmm. time tuh confirm bnyk yang dah blah. msti takan jumpe dah. dgn ada yang nk khwn. ada yang nk sambung blaja. hm. apa apa pun dua eko nepal tuh confirm hado. hahaha. hmmm. sedehnya. saya akan merindui kamu semua.  lastly, nak mintak maaf kat semua crew crew kalau ada buat salah and ada yang korang terasa.. halal kan makan minum saya bagi crew yang pemurah hati nk belanja or ada yang saya termkn mknan korang tanpa sengaja dan tersengaja. hehe. k la bye2. jgn lupa nnt kan entry pasal crew2 subway 2011 akan dtg. ngee.

THE END.


No comments: