abah ada secret technique utk score bowling? oh noo! *rematch.

memandangkan arini aku last kat kl. abah sanggup ambil cuti sebab nk rematch? haha. gilo laa. sbnrnya lpas je kekalahan babah aritu ada je babah nk rematch balik. tpi aku bz. kekdng babah bz. so asyik dok postpone ajo laa. tp one day tuh babah mmg dah ready nk rematch. katanya babah dah ada SECRET. angah sure akan kalah. mmg bola abah akan spare aje laa. aku pun rase tergugat jugak la kan. aku ckp nnt dulu. kne practice dulu laa. tpi tak practice practice jugak pun.sbb aku bz. tp aku tetap mengagahkan diri jugak berentap dgn abah today. slumber la amik risiko. siapa kalah kena bayar balik bill main bowling tu . kbtulan ada student price utk aku. atleast kalau kena bayar pun murah la jugak. ngeh ngeh ngeh.  tapi tapi tapi. td bole pulak time nk lwn tu lupa bawak 'baby'. punya nervous sampai tertinggal.  so guna camera hp yang cikai ajo la. hp cikai yang dah rosak. hadoi. hmm. at the end apa bole buat. nasib bdn aku. abah punya secret mmg POWER! im serious. tgk sahaja la bahan bukti yang sempat di rakam kan.


AD? hmm.. singkatan utk aleed (khalid) or aida?

of course la aida. weeee. tgn cbs THE POWER :D


muka MENANG dan muka MENANGgung kekalahan :)

babah yang comel :P

yang tak bole blah nya en, time nk strt tu babah dok cari bola no 10. tade. so aku pun apo lagi. slumber jela mintak kat memane lane yang tak guna bola no 10. yang lawak nya babah dok kata bola aku bg bawak suweeyy. aku dah jampi la. mcm2. haha. ALASAN jela. kah kah kah. balingan secret abah tuh mmg busuk. tak bole pakai. haha. kalau tgk btol2 kat score tuh abah bnyk masuk longkang. spare pun skali je. choi..! tu lah kot SECRET dia sbnrnya. masuk longkang. haha. balik kl cuti mid sem nnt nk rematch lagi. ngeeee. lastly, tayah nk SECRET2 ni  laa. kte perlu pcaya dan yakin pada diri dan kemampuan kita . weeeee.

THE END.


No comments: