org lain dapat bonus, orang lain yang untung? aii? acane uh? :P

kelmarin bonus sudah masuk. pekhh. semua krew masyuukkk. haha. gaya mcm org dpt bonus en? saya tak dapat pun :( untuk part time tiada. ish. ini tak hadilll! yela. mcm la time sale tinggi melambung tu budak part time goyang kaki! tak okay. ktorg pun kerja bagai nk gila. bg la skit. kalau diorg dpt rm 20 tiap kali dapat lbih dri target. bg la ktorg rm 10. tak gitu? tanpa ktorg punya bantuan sale pun tak dpt tinggi mcm tu pun tahu? hehe. tapi takesa pun. apa2 la. lantak la. nk bg bg. tanak bagi sudah :D ayat pasrah gila en? hehe. ttbe, semalam ada la salah seorang crew yang dari mana ntah dtg cahaya illahi kat dia ttbe nk blnja ktorng. hee. :) dia ajak budak yang kje shift ptg aje. ntah mcm mana 'ADIK' umi pukau aku kot. ttbe aku yang kje shift pagi pun join. heee :) so dlm pkul 10.30 smlm aku smpai store.ingt kn da nak habis. tetgk mcm baru nk closing. al maklum la deepavali
kan. haishh. sian dorang. last2 aku pun join tlg closing. :)
then lpak mkn. memula  nk lpak mamak je la. aku n kak syifa tompang kete kak umi ni.  g isi mnyk then nk lpak la kn. dah elok2 smpai tetgk dorang tade baru nk duduk dpt col ckp tuka pulak. haishh. sabo aje laa. slmt la ktorg tk malu kan diri g order.  nk dduk pun tak sempat. kn. hee. smpai kfc lpak mkn. kalau nk tahu sebenarnya ramai je org kat sana. tpi ktorg rasa mcm kfc tu ktorg punya la. gelak sampai tersedak2. gila babeng punya la. sumpah aku rasa muda gila malam tu sbb gelak tak bhnti. mmg awet muda la aku ckp! hihi. tpi sumpah knyng gle. bukan knyng sbb mkn. tapi knyang sbb dok glak. hahaha. glak glak mkn mkn happy happy smpai tak perasan time tuh dah pkul 1.00am dah. aku takesa la sbb esok bukan kerja ksian kat kak syifa la. ada klas pg esok.yang kak umi esok kerja awal. so balik laa jugak. ngee. time otw balik tu jgn duk tnya la apa yang ktorg bual kan dlm kete. hahaha. mmg gosip habis la kan. ngee. prompuan. biasa laa. hehe. sampai kat UIA. guard dia punya la gelabah ayam tahan ni tahan tuh. grrr. mnyirap sirap bandung tahu? gram jee. rasa mcam nk tarik telinga guard macam tarik buat tea tarik, hahaha. blablabla. aku dah slmt sampai uma pulak. ngee.

jan yang sedang semangat mengemop!

krishna n saroj! scandalss mak okayh! err? (apa taste kau ni weyh?!) hahahah

ADIK umi. saje pnggil dia adik. biar dia rasa muda skit! konon! yela, aku 91. dia 42. aku la tua! haha. ni bersenam sambil kemas namanya.! bgus btol :P

muka excited tunggu mknan free sampai :)

aik? trus minum ? tak baca doa? :D

kak syifa yang excited dpt mkn free :O

jan dan jin! eh jan n abg koriey! (:

hee. ni lah antara gamba yang sempat di tngkp. asal gamba aku tiada?err. sbb tade sape nk tngkp gamba saya. :( hahaha. cam bodo.saya selekeh sgt masa ni. so tak nak "baby" saya rosak. hee. btw, thnx to our sponsor, abg koriey yang sudi menaikan lemak kami mlm semlm. hee. semoga dpt bonus lagi dan belanja kami lagi. yang  kesian koriey punya excited nk blnja sampai helmet tertinggal dlm store.tu pun sedar time nk blik. kunci store pulak mana nak ada. hadoi. bala bala. ngeee!

THE END.


1 comment:

Tuan Muda said...

oh tidak!!!!! OMG!