asal semua nak lari nih? :(

sekarang ni tgah final, so tade la klas.  kalau dulu tuh kne g klas ,jln kaki jauh2..kira bole la exercise jgk kn? mkn pulak skali je... mkn pun sehari rm3 je pling mahal! haa. punya la kupik. berjimat habis kau tahu? time tu mmg bajet tak lari laa. merngkak mcm kura2! haha, skrng ni hamik kau.. tade klas..tayah jln jauh2.. nk bli mkn kat orange tu? hmm.bukan jauh sgt! jln 80 lgkh sampai la! haha. skrng asyik duduk teperap kat bilik je. kalau teperap stdy tape jugak la kn? ni teperap kt bilik ternak lemak je.kkdng2 tu duduk je kt bilik mknan dah smpai. mmg makan tdo uuukk uukkk makan tdo uuukk uukkk makan tdo uuukk uukkk. tu je la.ish. bosan tahu? blnja skrng ni shari bole hbis rm10 kdng2. tak pun 20! ish. bajet larii.. perut lari kedepan. ish! asal smua nk lari? patah blik bole? tak larat nk keja! :C 


mmg la time gap ni kne stdy tapi dah kalau gap jauh sgt tuh. hmm. mmg stdy terus kan! hahahaha.. ish, sbnrnya takthu la apa yng aku merapu meraban ni.aku bosan sbnrnya.tak thu nk buat apa.! kbye.nak tdo :))

THE END.





1 comment:

_NisaFuzi_ said...

mansuhkan final exam !!!